وبلاگ - آخرین اخبار

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را بشناسید! معرفی 10 مورد (آپدیت 1402)

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

آیا تا به حال این پرسش برای شما هم پیش آمده است که چطور می‌توان بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کرد؟ امروزه با مراجعه به کلینیک‌های دندانپزشکی علاوه بر درمان، خدمات زیبایی هم برای افراد انجام می‌شود. یکی از شاخه‌های دندانپزشکی زیبایی، بهبود طرح لبخند است. اما اینکه کدام روش می‌تواند برای زیبایی دندان‌های شما مناسب باشد؛ باید توسط پزشک ماهر و حاذق تشخیص داده شود.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

مهم‌ترین نکته در زمینه خدمات زیبایی دندان این است که هر روشی در اصلاح طرح لبخند، تکنیک‌های خاص خود را دارد و توسط دندانپزشک تشخیص داده می‌شود، سپس شما می‌توانید با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات پزشک و مقایسه انجام پروسه زیبایی پیشنهادی برای ترمیم دندان خود بهترین روش را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین دندانپزشک تهران در حوزه زیبایی خواهیم پرداخت و توضیحاتی در مورد خدمات ایشان ارائه خواهیم داد.

1- دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی دندان پزشک

دکتر مهدی کریمی یک جراح دندانپزشک با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ است. او در سال ۱۳۸۹ از دانشگاه فارغ التحصیل شده و با هدف افزایش سطح دانش و تخصص خود در دوره های زیبایی و ایمپلنت دندانی بسیاری شرکت کرده است.

دکتر کریمی مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا را دارد و عضویت رسمی در تیم بین المللی ایمپلنتولوژی ITI را نیز داراست. در حال حاضر، او دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی را در دانشگاه آخن آلمان به پایان می رساند. با توجه به رویکرد او نسبت به افزایش دانش و مهارت های لازم در حوزه دندانپزشکی بین المللی، می توان انتظار داشت که کیفیت درمان او از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد.

دندان پزشک سعادت آباد
خدمات:

  • ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
  • طراحی لبخند (Smile design)
  • لمینیت های (veneers) سرامیکی
  • لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
  • روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا وEmax)
  • درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
  • ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
  • ترمیم های کامپوزیتی (هم رنگ دندان)
  • دندانپزشکی پیشگیرانه

بهترین دندان پزشک سعادت آباد

دندان پزشکی دکتر کریمی در سعادت آباد

آدرس:تهران، سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

شماره تماس جهت هماهنگی رزرو نوبت: 02122080090

شماره همراه: 09120330650

آدرس صفحه اینستاگرام: doctor_mehdikarimi@

اگر شما هم تمایل به انجام درمان های دندانپزشکی زیبایی دارید و قصد دارید هر کدام از روش ها مثل لمینت های سرامیکی، لمینت های کامپوزیتی و همینطور درمان ایمپلنت را دارید، قطعا دکتر مهدی کریمی به عنوان یکی از بهترین دکتر لمینت در تهران می تواند جز ایده آل ترین گزینه های ممکن برای شما باشد.درمان های دندانپزشکی در محیط آرام وبدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

2- دکتر سعید کریمی

دکترسعید کریمی دندانپزشک Master ایمپلنت و زیبایی می‌باشند، وی پس تحصیل در رشته دکترای دندانپزشکی در دانشگاه سراسری تبریز، دوره‌های تخصصی مختلفی در کشور‌های اروپایی گذرانده است.

ایشان ۲۰ سال تجربه دندانپزشکی دارد و با دانش به روز و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دندانپزشکی در دنیا خدمات بسیاری در زمینه زیبایی در کلینیک خود به بیماران ارائه می‌دهند، خدماتی نظیر:

  • لمینت‌های سرامیکی porcelain veneer با حداقل تراش ممکن روی سطح دندان‌ها.
  • لمینت‌های کامپوزیتی و لومینییرز
  • ایمپلنت‌های تمام فک وتک واحدی دندان
  • درمان‌های پیوند لثه
  • درمان پیوند استخوان و سینوس لیفت (باز و بسته)
  • بازسازی دندانی تمام فک

دندان پزشک زیبایی دکتر سعید کریمی

آدرس: تهران-بلوار آفریقا(جردن)-بالاتر از پمپ بنزین- کوچه تندیس- پلاک 4 – واحد‌های 1 و 2

تلفن‌های تماس: 021220522150218888454602188888590

اینستاگرام: @dr_saeid_karimi

یکی از سوالاتی که در حوزه دندانپزشکی زیبایی وجود دارد بهترین سن برای ایمپلنت دندان است. برای پاسخ به این سوال به این نوشته در وبسایت implantology institute آمده است توجه کنید:

A natural tooth comprises a crown and a root. The crown is the portion of the tooth that is visible above the gum and the root is located within the bone, below the gums. Dental implants were developed to substitute the roots of missing teeth. They can be in a number of formats and sizes and are anchored in the mandibular or maxillary bone. Dental implants can be inserted at any age (as long as the growth period is over) and have a very high rate of success, around 98%, when the procedure is performed in credible and competent institutions. The wrong choice of clinic can lead to a number of problems.

3- دکتر الهام وزیری

دندانپزشکی در حوزه زیبایی شامل خدمات متفاوتی می‌باشدکه طبق شرایط بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از متخصص ایمپلنت در تهران ، کلینیک دکتر الهام وزیری می‌باشد

در معرفی بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران می‌توان به جرات از دکتر الهام وزیری نام برد. در این کلینیک تخصصی دکتر وزیری همراه با کادری حرفه‌ای خدمات زیبایی دندانپزشکی زیررا به بیماران ارائه می‌دهند:

دکتر الهام وزیری

  • ایمپلنت دندان‌ها بصورت تخصصی
  • لمینت و کامپوزیت و بستن فواصل بین دندان‌ها
  • اصلاح لبخند از طریق جراحی لثه
  • بلیچینگ

در اینجا یکی از ویدیو های مفید و کاربردی ایشان درباره آن صحبت می کنند را ملاحظه می کنید

آدرس کلینیک: تهران بزرگراه مدرس شمال دستگردی- ظفرشرقی- پلاک 197 – واحد4

تلفن‌های تماس: 0212640052409902617190

اینستاگرام: @drelhamvaziri

یکی دیگر از سوالات پر تکرار در زمینه دندانپزشکی زیبایی وجود روش های مختلف برای سفید کردن دندان و انتخاب بهترین روش آن است. به طور کلی همان طور که در وبسایت کلینیک ایده آل یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی تهران آمده است:

برای سفید کردن دندان ها، باید از مصرف غذاها و نوشیدنی هایی که موجب تغییر رنگ یا زرد شدن دندان ها می‌شوند اجتناب کرد، مانند قهوه و نوشابه و آب میوه های تیره که باعث لکه دار شدن دندان می‌شوند.

برای سفید شدن دندان، از مصرف بیش از حد مرکبات جلوگیری کنید و همیشه دندان‌های خود را بعد از مصرف این مواد غذایی و نوشیدنی ها مسواک بزنید.

حداکثر 30 دقیقه پس از صرف غذا حتما مسواک بزنید. چون بلافاصله پس از مصرف غذا فعالیت باکتری ها و میکروب ها در دهان شما شروع میشود، که میتوانند محیط دهان را اسیدی کرده و به بافت دندان ها آسیب برسانند و به مرور زمان به دلیل زردی، نیاز به سفید کردن دندان دارید.

نکشیدن سیگار و ترک آن، یکی از راه های جلوگیری از پوسیدگی دندان و بیماری لثه است و به سفید شدن دندان های زرد کمک زیادی می‌کند، زیرا خطر ایجاد لکه های نیکوتین روی دندان را کاهش می‌دهد.

4- دکتر هومن عشقی

دکتر هومن عشقی عضو انجمن زیبایی دندانپزشکان آمریکا و یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران می‌باشند. وی دوره‌های تخصصی فلوشیپ سرامیک‌های زیبایی از دانشگاه ایتالیا، فلوشیپ لیزر را دردانشگاه زوریخ آلمان و دوره‌های ایمپلنت را در دانشگاه‌های معتبر آمریکا گذرانده است.

 

خدماتی که در کلینیک دکتر عشقی ارائه می‌شود شامل موارد زیر در حوزه زیبایی می‌باشد:

  • بلیچینگ
  • لمینت و اصلاح طرح لبخند
  • کاشت نگین دندان
  • ایمپلنت دندان‌ها

دکتر هومن عشقی

آدرس کلینیک: الهیه – مجتمع نماد الهیه – واحد 8

تلفن‌های تماس: 021220050260212200502502122022222

اینستاگرام: @drhoomaneshghi

 

5- دکتر مهرداد فلاحدکتر مهرداد فلاح

دکتر مهرداد فلاح، دندانپزشک فوق تخصص زیبایی دندان در تهران و عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD می‌باشند.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک ایشان از مشاوره‌های قبل از شروع درمان نیز بهره‌مند شوید.

ایشان در حال حاضر یکی از بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران بوده و خدمات زیبایی که در کلینیک دکتر فلاح انجام می‌شود عبارتند از:

  • لمینت و کامپوزیت ونییر
  • بلیچینگ
  • روکش‌های تمام سرامیک دندان‌ها
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی

دکتر مهرداد فلاح دندانپزشک زیبایی

آدرس کلینیک: تهران خیابان شریعتی-بالاتر از میرداماد-کوچه شواری- پلاک 29-ساختمان پزشکان سینا طبقه 2 واحد9

تلفن‌های تماس: 0212287385502122860550

اینستاگرام: @dr_mehrdadfallah

 

قبل از معرفی پنجمین مورد، اگر به موضوع تبلیغات دندانپزشکی نیز علاقه مند هستید ، از شما دعوت می کنیم سری هم به مقاله مربوط به آن بزنید.

6-دکتر محمد یزدی‌ زاده

دکتر محمد یزدی‌زاده در سال ۱۳۷۷ دکترای عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دریافت نموده وتخصص ایشان دندان‌ پزشکی زیبایی است. وی از همان زمان تاکنون مشغول به فعالیت در زمینه دندانپزشکی بوده‌اند وهمچنین اولین کلینیک دندانپزشکی بدون درد را در ایران راه‌اندازی کرده‌اند. خدماتی که در در حوزه زیبایی در کلینیک دکتر یزدی‌زاده ارائه می‌گردد شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. لمینت زیرکونیوم کاتانا
  2. اصلاح طرح لبخند
  3. روکش‌های زیبایی دندان
  4. درمان‌های زیبایی لثه
  5. لیزر دندان

دندان پزشک زیبایی دکتر یزدی زاده

 

آدرس کلینیک: تهران – سعادت آباد- خیابان بخشایش- نبش کوچه بهار پنجم – پلاک 6-20 طبقه چهارم- واحد12

تلفن تماس: 0212676321402126763225

اینستاگرام: @dryazizadeh

مطب دکتر یزدی زاده

حتما اگر به دنبال سایر مطب های دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد هستید، مطلب بهترین دندانپزشک سعادت آباد را بخوانید!

7- دکتر ندا هادی

دکتر ندا هادی جراح، دندانپزشک زیبایی و متخصص خدمات ترمیمی و زیبایی دندان در تهران هستند. در سال 1386 فارغ التحصیل شده‌اند واز سال 1388 مطب خود را اندازى کرده‌اند وپانزده سال سابقه درخشان فعالیت دندانپزشکی دارند. ایشان همچنین موفق به کسب تعداد زیادى گواهینامه از معتبرترین مراکز دانشگاهى داخل و خارج کشوردر زمینه هاى مختلف دندانپزشکى مثل زیبایى، پروتز، ایمپلنت و جراحى لثه شده‌اند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت دکتر ندا هادی مراجعه کرده و پاسخ سؤالات خود را دریافت نمایید.

دکتر ندا هادی دندانپزشک

ایشان در حال حاضر یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی تهران در تهران را دارا می باشند. در کلینیک دکتر ندا هادی علاوه بر خدمات درمانی می‌توانید از خدمات زیبایی همچون کامپوزیت و لمینت، بلیچینگ، اصلاح طرح لبخند از طریق جراحی لثه و ایمپلنت نیز بهره‌مند شوید.

دکتر ندا هادی متخصص زیبایی دندان

آدرس: تهران- شریعتی – ضلع شمال شرقی پل سید خندان – ساختمان 24 – طبقه اول غربی واحد5

تلفن‌های تماس: 0212670278702122869840

اینستاگرام: dr.nedahadi@

 

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین دندانپزشک زیبایی تهران از شما دعوت می کنیم به مقاله معرفی بهترین مرکز ایمپلنت دندان در سعادت آباد که بی ارتباط با این مقاله هم نیست سر بزنید.

8- دکتر روشنک غفاری

دکتر غفاری متخصص دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت و عضو انجمن آکادمی زیبایی آمریکا می‌باشد. در کلینیک دکتر روشنک غفاری با امکاناتی مدرن و با بهره‌مندی ازکادری حرفه‌ای خدمات زیبایی دندانپزشکی را به بیماران عزیز ارائه می‌دهند.

دکتر روشنک غفاری

ایشان در حال حاضر یکی از بهترین متخصص ارتودنسی در تهران بوده و خدمات کلینیک دندانپزشکی ایشان شامل موارد زیر می‌باشد:

  • لمینت دندان
  • سفید کردن دندان‌ها
  • طراحی لبخند و اصلاح نامرتبی دندان‌ها
  • ایمپلنت و ارتودنسی

همچنین در ویدیو زیر دکتر غفاری درباره جایگزین کردن درمان های زیبایی بجای درمان های ارتودنسی صحبت می کنند.

آدرس: تهران – گاندی شمالی – نرسیده به کلانتری 103 گاندی- دست چپ پلاک 6 طبقه سوم

شماره تماس کلینیک: 021887952080

اینستاگرام: @dr.roshanak.Ghafari

9- دکتر بهناز واقفیدکتر بهناز واقفی

دکتر واقفی فوق تخصص زیبایی دندان در تهران و عضو انجمن دندانپزشکان ایران می‌باشند. ایشان به دلیل فعالیت‌های مستمر و پژوهش‌های متعدد در زمینه دندانپزشکی و شیوه‌های درمانی، موفق به دریافت مدارک بین‌المللی بسیاری شده است و در حال حاضر یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی غرب تهران است.

برای دریافت مشاوره می‌توانید به سایت دکتر بهناز واقفی مراجعه کرده و با ارائه عکس از دندان‌های خود از ویزیت آنلاین نیز بهره‌مند شوید. خدمات زیبایی که در این کلینیک ارائه می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • لمینت سرامیکی، کامپوزیت
  • سفید کردن دندان‌ها یا بلیچینگ
  • اصلاح کامپوزیت ونییر‌های اقص
  • بستن فاصله دندان‌ها
  • زیباسازی دندان‌های نامنظم
  • لیفت لثه

آدرس کلینیک: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان فخار مقدم – نبش کوچه بنفشه – پلاک 72 واحد6

تلفن‌های تماس: 02126765236 و 09129610600

اینستاگرام: @drvaghefi

10.کلینیک دندانپزشکی ترنج

آدرس: تهران – فلکه دوم تهرانپارس – فرجام شرق – روبروی اداره برق – کلینیک دندانپزشکی ترنج

شماره تماس: 0217773776202177702655

شماره همراه: 09196599211

اینستاگرام: toranjdental@

روز و ساعات کاری کلینیک: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 09:00 الی 21:00

کلینیک تخصصی دندانپزشکی ترنج یکی دیگر از مراکز زیبایی دندان در تهران است. این کلینیک تخصصی دندانپزشکی زیبایی در شرق تهران در یک فضای وسیع دائر شده و ضمن دسترسی به دستگاه های پیشرفته و مجهز، انواع خدمات دندانپزشکی را به بیماران عرضه می نماید. در حال حاضر نیز یک تیم پزشکی متخصص همراه با دستیاران دوره دیده و کارآزموده در این دندانپزشکی مشغول فعالیت هستند. تا ضمن انجام معاینات دقیق و آزمایش های تخصصی، بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. بدین ترتیب اگر می خواهید خدمات دندانپزشکی زیبایی را یک فضای آرام و منطبق بر آخرین استانداردهای روز دنیا تجربه کنید، مراجعه به این کلینیک دندانپزشکی زیبایی تهران را در اولویت قرار دهید.

کلینیک دندانپزشکی ترنج

خدمات کلینیک:

  • ایمپلنت دندان (فوری و دیجیتال) و رفع فاصله بین دندان ها
  • درمان تخصصی ریشه دندان، بروساژ دندان، جرم گیری و کشیدن دندان
  • جراحی دندان های نهفته، نیمه نهفته و دندان عقل
  • جراحی های ترمیمی و زیبایی دندان، لمینت دندان و پروتزهای دندانی ثابت و متحرک
  • کامپوزیت دندان، ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی) و جراحی فک و صورت
  • جراحی پیوند بافت لثه و استخوان فک
  • دندانپزشکی کودکان

حرف آخر

در این مطلب به معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی تهران پرداختیم. سعی کردیم دندانپزشک هایی که نظرات مثبتی نسبت به آن ها در فضای وب وجود دارد را در این لیست قرار دهیم. در پایان از شما میخواهیم اگر تجربه استفاده از خدمات دندانپزشک زیبایی در تهران را داشتید آن را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

2 پاسخ
  1. مرضیه براهیمی
    مرضیه براهیمی می گوید:

    من به شدت از کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر مهدی کریمی راضی بودم و از برخوردشون لذت بردم. به عنوان یک بیمار، من به راحتی با پزشکان و کارکنان ارتباط برقرار کردم و خدماتی که دریافت کردم بسیار حرفه ای و با کیفیت بود. همچنین، تجهیزات پزشکی و فضای کلینیک بسیار تمیز و بهداشتی بود. من به شدت به هر کسی که به دنبال خدمات دندانپزشکی حرفه ای و با کیفیت می گردد، کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر کریمی رو توصیه می کنم.

    پاسخ
  2. سامان نوری
    سامان نوری می گوید:

    سلام وقت بخیر
    برای انجام ایمپلنت دندان سمت غرب تهران کدوم کلینیک توصیه می کنید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای زیباتو محفوظ می باشد.